Ano, za vyzvednutí a následné vrácení vašeho hardware opravdu nic neplatíte. Servis vždy začíná diagnostikou hardware za 500 Kč bez DPH. V případě opravy u nás je diagnostika v ceně opravy.
Náš kurýr bez problémů vyzvedne stolní počítač, notebook, tablet nebo mobil. Poradí si i s tiskárnou standardních rozměrů. Pokud však máte velkou tiskárnu (běžně používanou především ve firmách), raději pošleme přímo našeho technika k vám, aby se na ni podíval.
Váš hardware vyzvedne kurýr po celém Brně v rámci Brno-město. Konkrétně jde o části:
Bohunice, Bosonohy, Brněnské Ivanovice, Bystrc, Černá Pole, Černovice, Dolní Heršpice, Dvorska, Holásky, Horní Heršpice, Husovice, Chrlice, Ivanovice, Jehnice, Jundrov, Kníničky, Kohoutovice, Komárov, Komín, Královo Pole, Lesná, Líšeň, Maloměřice, Medlánky, Mokrá Hora, Nový Lískovec, Obřany, Ořešín, Pisárky, Ponava, Přízřenice, Řečkovice, Sadová, Slatina, Soběšice, Staré Brno, Starý Lískovec, Stránice, Štýřice, Trnitá, Tuřany, Útěchov u Brna, Veveří, Zábrdovice, Žabovřesky, Žebětín, Židenice.
Svoz si můžete objednat kdykoliv přes náš formulář nebo e-mailem na [email protected] a v pracovní dny mezi 8-16 hod. přes telefonní číslo 724 193 499 nebo přes chat na webu (vpravo dole).
Samotný čas svozu si dořešíte s naším dispečerem. Standardně je náš kurýr k dispozici v pracovní dny kdykoliv mezi 8-20 hod.
Ne. Nemusíte si dělat starosti s balením. Náš kurýr dbá na bezpečí vašeho zařízení a převeze ho bez poškození.
I když náš kurýr přistupuje k přepravě zodpovědné, samozřejmě stále je tu riziko poškození. V tomto případě se ale taktéž nemusíte bát. Při vyzvednutí zařízení vám náš kurýr vydá předávací protokol s potvrzením o vyzvednutí. Od této chvíle přebíráme zodpovědnost za zařízení my až do jeho vrácení.
Pracujeme tak, aby jsme začali v co nejbližším možném termínu, zpravidla nejpozději do druhého dne od přijetí zařízení na servis. Nejdříve probíhá diagnostika, pak doporučení opravy, případně objednání dílů a následně samotná oprava.
Odhadovanou cenu opravy obdržíte mailem v nabídce nebo Vás kontaktuje náš dispečer. Při nastavování ceny se řídíme našim ceníkem.
Platit můžete u našeho kurýra kartou, nebo v hotovosti. Také máme možnost platby převodem po vystavení faktury.
Vaše zařízení vždy svěřujeme do rukou našich zkušených techniků – Hodinových Ajťáku. 🙂